Friday, February 8, 2013

小孩子齊共融


話說我和姪仔B一同坐在沙發上,請留意對話:-)

Me: (細聲說)阿B,姑姐好唔開心呀..
B: (好溫柔)唔好唔開心啦!我同妳玩啦!(主動撘我膊頭)
Me: (又細聲說)阿B,姑姐好唔開心呀..
B: (依然好溫柔)有我同妳玩嘛,我哋一齊睇下個ipad。
Me: (繼續細聲說)阿B,姑姐好唔開心呀..
B: (保持好溫柔加輕描淡寫,在我耳邊說)妳真係好長氣呀!

聽起來,感覺很搞笑!但對於一個只有3歲半的小孩來說,除了說話出人意表外,可以看到小孩也懂得共融和關愛! =) 作為姑姐的我,當然也很窩心啦!但願他在成長過程裡,可以把"愛"給予更多人。

秘書長 - Kelly

No comments:

Post a Comment